- Toimituskulut alkaen 5,50€ - ILMAINEN toimitus yli 59€ tilauksiin
tanstore.fi

Aurinko- ja rusketustuotteiden verkkokauppa

OSTOSKORI
TUOTTEITA: 0 KPL (0,00 €)
OSTOSKORI YHTEENSÄ: 0,00 €

Toimitusehdot

Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@tanstore.fi / 0400 342 155

Autamme kaikissa tilaustasi koskevissa kysymyksissä. Asiasi käsittelyä nopeuttaa jos osaat heti kertoa mahdollisen tilausnumerosi, tilauspäivän sekä valitsemasi maksutavan – nämä tiedot löydät sähköpostina tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta.

Maksutavat

Kauppamme käyttää maksutapojen välitykseen Klarna Checkout -palvelua, jonka avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia internetissä. Vastaamalla kahteen helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Klarna Checkout -palvelu on yksinkertainen, koska se erottaa ostotapahtuman ja maksun toisistaan. Ensin vahvistat ostoksesi, minkä jälkeen valitset haluamasi maksutavan. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna-lasku, Klarna-tili, korttimaksu tai verkkopankkimaksu, kaikki maksutavat ovat yhtä turvallisia. Voit myös halutessasi kytkeä PIN-koodin Klarna Checkout -palveluun.

Klarna Checkoutin maksuehdot

Klarna Joustava Erämaksu
Klarna Erämaksu -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Erämaksulla maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Erämaksulla maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
  • Kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
  • Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
  • Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
  • Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
  • Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
  • Tilinhoitomaksu 0,00 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Yleiset ehdot löydät täältä. Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Klarna Lasku
Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika aina 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
  • Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus (ei koske kaikkia tuotteita, esim. lentomatkoja, tapahtumia tai räätälöityjä tuotteita)
  • Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä
  • Laskutusmaksu 1,95€ per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 8.00 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Ostaessasi Tanstore.fi:stä hyväksyt myös Klarna Checkoutin maksuehdot.

Toimitustavat

Pakkaus- ja toimituskulut lisätään ostoskorissa automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulut vaihtelevat valitsemasi toimitustavan sekä tilaamiesi tuotteiden yhteisarvon mukaan välillä 0,00 – 6,50 €.

Tilaukset toimitetaan postipakettina tai Postin pakettiautomaatin kautta. Ostoskorin tuotteiden arvon ollessa yli 59,00 € maksamme toimituskulut puolestasi. Toimituskulu kattaa tilauksen käsittelyn, pakkaamisen sekä postimaksun.

Tilauksesi toimitetaan postipakettina. Tilaukset ovat perillä tavallisesti 3 – 5 arkipäivän kuluttua tilauksesta.

tanstore.fi varaa oikeuden määrittää lähetyskoon sekä lähetystavan pohjautuen asiakkaan tilauksen muotoon ilman lisäkustannuksia asiakkaalle.

Toimitukset – yleistä

Toimitamme tilauksia Suomeen (orders to other countries can be made at Tanstore.net).

Mikäli tilaamasi tuote on jostakin syystä loppunut varastosta tai tarvitsemme lisätietoja tilaukseesi liittyen, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse taikka puhelimella. 

tanstore.fi ei vastaa heistä riippumattomista syistä toimituksessa aiheutuneista viivästyksistä, häiriöistä tai virheistä. Reklamaatiotapauksissa suosittelemme olemaan yhteydessä Postin kuluttaja-asiakaspalveluun. 

Tilausehdot

Tilausten käsittely

Pakkaamme ja lähetämme tilauksia joka arkipäivä. Pääsääntöisesti kaikki ennen klo 12:00 tehdyt tilaukset pakataan, käsitellään ja lähetellään saman päivän erässä. Lähetämme tilaukset kuitenkin kaikissa tapauksissa viimeistään kahden arkipäivän sisällä tilauksesta.

Tilaukset saapuvat tyypillisesti noudettavaksi 2-4 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Poikkeavista käsittelyaikatauluista ilmoitetaan tanstore.fi –etusivulla ja/tai Facebook-sivullamme.

Tilausvahvistus

Vahvistamme tilauksesi ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen automaattisesti muutaman minuutin kuluttua tilauksestasi. Varmistathan saapuneesta tilausvahvistuksesta vielä antamasi puhelinnumeron, toimitusosoitteen tai noutopisteen oikeellisuuden jotta tilauksesi saadaan varmasti onnistuneesti perille. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme selvittää miksi vahvistus ei ole tullut perille ja lähettää tilausvahvistuksen tarpeen vaatiessa uudestaan.

Tilausvahvistuksesta käyvät

  • tilausnumero
  • tilauksen sisältö
  • tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaishinta
  • maksu- ja toimitustapa

Kun tilaus käsitellään varastoltamme saat sähköpostiisi kuitin. Säilytä sähköinen tilausvahvistus/kuitti jotta voit tarvittaessa tarkistaa tilauksen tiedot, sisällön sekä hinnat.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteisiimme sisältyy 24% arvonlisävero jonka johdosta veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. tanstore.fi varaa oikeuden oikaista mahdolliset virheet tuotteiden hinnoittelussa tai tuotetietojen syöttämisen yhteydessä tapahtuneet virheet.

Tuotteiden takuuaika

Kosmetiikkatuotteilla ei ole takuuaikaa. Korjaamme kuitenkin mahdolliset tuotevirheet kohtuullisen ajan – tavallisesti 30 vuorokautta – kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos epäilet tuotevirhettä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asian jatkoselvitystä varten. Älä käytä tuotetta jos epäilet sen olevan virheellinen, sillä se saattaa pahimmillaan vaarantaa terveytesi.

Tuotteen palauttaminen / tilauksen peruuttaminen

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden palautusoikeus, joka koskee avaamattomia, kokeilemattomia ja virheettömiä tuotteita. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske avattuja kosmetiikkatuotepakkauksia (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). 14 vuorokauden palautusoikeus alkaa tilauksen vastaanottamisesta. 

Palautuskustannukset ovat 8,50 euroa ja sisältävät palautuksen posti- ja käsittelykustannukset. Vähennämme palautuskustannuksen hyvitettävästä summasta.

Asiakkaan tulee heti tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet sekä halutessaan palauttaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kuluista, jotka liittyvät tilaukseen, joka on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme palautuskustannukset (8,50 euron posti- ja käsittelykustannus). Väärien tilaustietojen vuoksi palautuneista toimituksista joudumme perimään 8,50€ posti- ja käsittelykustannuksen. Emme myöskään lähetä noutamatta jätettyä tilausta uudelleen veloituksetta.

Palautettavan kosmetiikkatuotteen tulee olla avaamaton, kokeilematon, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Pahvipakkaukseen tai foliokääreeseen pakatun kosmetiikkatuotteen pakkauksen tulee olla avaamaton. Jos tuote on sinetöity esim. tarralla tai foliolla, ei sitä saa avata tai rikkoa.

Mikäli palautat vain osan tilaamistasi tuotteista hyvitämme tuotteen/tuotteiden arvon, kuitenkin vähentäen hyvityssummasta palautuskustannukset. 

Noudata palautusohjeita huolellisesti:

  • Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluun. Muista liittää tilausnumero mukaan viestiisi.
  • Saat vastauksena lisätiedot palautusta varten
  • Pakkaa ja suojaa tuotteet huolellisesti
  • Jätä palautus postiin ja muista pyytää kuitti palautuksesta
  • Kun vastaanotamme palautuksen varastollamme, hyvitämme tilauksen loppusumman (vähennettynä palautuskustannuksilla) 14 vuorokauden sisällä vastaanottamisesta.

Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. käyttöohjeet ja mukana tulevat tarvikkeet). Edellä mainittu koskee myös virheellisesti toimitettua tai vahingoittunutta tuotetta.

Pakkaa ja suojaa palautetut tuotteet huolellisesti. Käytä samaa tai vastaavaa pakettia, jossa tuote toimitettiin ja sulje paketti huolellisesti. Pidätämme oikeuden vahingonkorvaukseen mikäli tuote ei palaudu meille käyttämättömänä tai riittämättömän pakkaamisen vuoksi palautuu vahingoittuneena.

Asiakaspalautustemme postiosoite on 

Tanning Finland Oy
Korkeavuorenkatu 31-33 C 11
00130 Helsinki

Vie palautus Postin toimipaikkaan ja pyydä kuitti palautuksesta. Muista säilyttää palautuskuitti, sillä asiakas on vastuussa palautuksesta siihen saakka kunnes se on vastaanotettu toimestamme. Joissain tapauksissa palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi kestää jopa 14 päivää.

Kun olemme vastaanottaneet palautetun toimituksen, hyvitämme tuotteiden arvon 14 päivän sisällä. Palautuksia koskevan rahaliikenteen hoitaa Klarna.

Viallinen tuote tai kadonnut lähetys

Mikäli lähetys on kadonnut kuljetuksen aikana, on vastuu tanstore.fi:n. Mikäli vastaanotat viallisen tai väärän tuotteen – tai tilauksestasi puuttuu tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme viipymättä. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Kadonneesta lähetyksestä on ilmoitettava meille 30 päivän kuluessa tilauspäivästä.

Jos toimitettu tuote on viallinen tai rikkoutunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen asiakaspalveluumme – odota vastaustamme ja toimintaohjeitamme. Tanstore.fi vastaa virheellisten toimitusten tai viallisten tuotteiden palautuksesta aiheutuvista kuluista.

Voinko vaihtaa tuotteen toiseen?

tanstore.fi -verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palautusohjeiden mukaisesti palauttaa avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen joka hyvitetään pankkitilillesi tai laskullesi.

Erimielisyydet

Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi halutessaan viedä kauppaa koskevan erimielisyytensä myös riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi ODR-foorumin kautta.

Noudatamme toiminnassamme kuluttajaviranomaisten tai muiden riidanratkaisuelimien suosituksia/päätöksiä.

Muuta

Väärillä henkilötiedoilla tilauksen tekeminen on rangaistava teko, josta tehdään ilmoitus viranomaisille.

Alaikäisten ostoksille edellytetään huoltajan suostumus. Alle 18-vuotias ei voi ostaa verkkokaupasta luotolle.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tuotteita tai tilausta koskevissa kysymyksissä: asiakaspalvelu@tanstore.fi

Toimitusehdot päivitetty: 29.09.2016


OSTOSKORI YHTEENSÄ: 0,00 €